Forældreråd i SFO

I SFO-forældrerådet sidder der en repræsentant fra hver klasse fra 0.-3. klasse.

Valg til SFO-forældrerådet foregår på klassemøderne i efteråret og man sidder som udgangspunkt for et år ad gangen. Som medlem af SFO-forældrerådet får du både mulighed for at lære andre forældre at kende på tværs af årgangene og være sparringspartner for personalet i SFO’en.

Vi har 6 møder om året, hvor forskellige relevante temaer drøftes, som fx de fysiske rammer, kommunikation, traditioner, økonomi, retningslinjer og organisering af SFO’en.

Vi mødes i SFO-forældrerådet samme aften som skolebestyrelsen, så vi en gang imellem kan sætte os sammen.

SFO forældreråd

Rasmus Werner Salling, Formand
    Repræsentant for 3.a

Marie Toft
    Repræsentant for 0.b

Anja Block Olsen
    Repræsentant for 0.c

Charlotte Greve Boysen
    Repræsentant 1.b

Gitte Krighaar
    Repræsentant 2.d

Jan Krüger Gehlert
    Repræsentant 1.a+3.b

Brian Bruhn Sørensen
    Repræsentant 0.a og 3.c

Anders Kovsted Madsen
    Repræsentant 1.c

Pia Øgaard Pedersen
    Repræsentant 1.d

Mette Schneider  - medarbejderrepræsentant

Desuden deltager fritidspædagogisk leder Jens Holtet og indskolingsleder Mette Purup

SFO- forældrerådsmedlemmer kontaktes via Aula.